Måndag...

JAhopp snart är måndagen över.
Skolan har väl vart bra idag inget som har vart speciellt jobbigt;).
Men a vissa kanske undrar vad jag fick i går på min födelsedag:P.
Men a fick ju guldkortet till grönan av mamma o pappa i present i förväg för ville inte vänta tills min födelsedag så hade ju typ redan fått min present från dom men sen fick jag också ett busskort till sommarlovetX).
Men vi hade typ inga gäster hemma heller för nästan inga va hemma igår:P.Men min farbror örjan kom och av honom och min farfar fick jag 1000kr:D.
Men restan avv släkten kommer på onsdag då min storebror tar studenten så jag kommer säkert få lite saker då också;). o mormor kommer om typ 20 minuter så får väl se om jag får nåt av henne ikväll:D.
Men a har inte så mycket att skriva här så ni får ha det  bra så hörs vi;).


moi:D!


sluch!


suddig bild men tog fel o orkar inte bytaXD men det e v¨årat äppelträd som blommar för fullt!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0