duktigt jag är(a)

shuuu
skolan idag gick bra fick med mig massa lläxor eller rester hem idag också som jag måste göra o fick typ världens tjokaste engelskahäfte-.-
Men a åkte hem efter skolan o började att göra några sidor i häftet sen äkte jag iväg t träningen.Men när jag kommer dit så sitter alla utanför o hallen e låst så vi kom inte in så därför blev det ingen träning idag.
Så tommy fick komma o hämta  mig i centrum för orkade inte ta bussen i denna värme(a).
Kom hem o då står mamma o mormor o fixar i trädgården,så hjälpte till jag kratade hela gräsmattan i under vårat  äppelträd och plommonträd så det värker i ena armen.
Sen när vi kom in käka vi o sen skulle mamma göra smörgåstårtor tills imorrn för vi kommer ju ha typ studentmiddag med massa gäster hemma o så eftersom tommy tar studenten imorrn:P.
Så jag gjorde nästan två stora smörgåstårtor själv.
Sen har jag typ städat undan i köket pluggat nästan hela engelskahäftethar bara två sidor kvar o kratat o ren bäddat sängen, så nu sitter jag här ny duschad o e helt slut.
Tycker faktiskt at jag har vart duktig idag:D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0