stendal o kanotbryggan....

hej bloggen!
idag har jag umgåts med massa polare o badat tyo hela dan när jag gick upp imorse packade jag direkt ihop lite grejer o drog ner t stendal med e lin o va men filippa också som redan va där:P.
Men det konstiga va att vi såg typ ingen vi kände o man ser alltid gannska många som man vet vilka dom e men nepp,ida va det massa turister o skitx)
jusste det va typ två killar som va i en båt som låg strax utanför berget där vi va o dom typ titta på oss fett mkt o skit sen satte dom på hög musik o a vi tänkte fråga om vi fick åka lite med dom i deras båt men vi våga inteXD
Sen så typ tagga vi hem vid 4-5 tiden käka sen kom robin,elin o filippa hit så fick vi skjuts av min mamma till kanotbryggan:P. O där va vi hela kvällen med johan och oskar också:).det va najs;).
Men nu måste jag sova så god natt på er:) <3


usch kolla vad jag hitta för bild:S


nä det här e mycket bättre:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0