natt inlägg om min dag:D

Tjänare:D
jevlar vad varmt det va idag assåxD klagar inte för när man tänker tbx till vintern o kommer ihåg hur kall den var så tänker man att det e bättre med värme:D.Men a jag o filippa drog t huddinge mn som sagt det va så varmt så vi gick bara in på hm o jag köpte solpuder o sen tagga vi hem igen o drog o bada som vi har gjort typ massor av dagar irad nux).
Men sen drog jag  hem o käka o  sen har jag bara vart hemma o chillat o käkat glass(Y).
Imorrn så ska jag träffa robin för har inte träffat honom på typ två veckor:/ men det ska bli kul o jag antar att vi kommer vara med elin o filippa elr nån o om det e varmt taggar vi nog o badarx).
Men kommer inte kunna va ute så länge imorrn för jag ska packa o fixa lite saker innan jag åker till england!!!:D
Åker hemifrån vid 7 tiden imorrn/idag(hehe). men a så det ska bli nice ska träffa kusinerna o moster o SHOPPA!!!!!:D:D:D:D:D:D me like!!XD
Men kommer sakna alla här hemma i tullinge också:) <33
kommer säkert hinna slänga in nåt inlägg innan jag drar imorrn;)

 Men nu ska jag nog sova snart så puss o godnatt på er<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0