Hemma!:)

Ja nu e jag äntligen hemma och får skriva med åäö wihoo:D<3flygresan och allt gick bra förutom att jag modde piss innan vi skulle flyga o det kändes som att jag skulle spy hela tiden men det gick över när vi väl hade kommit upp i luften alltså lyft och drukitg vatten o så,a jag har väl igentligen inte så mycket att berätta har inte gjort så mycket där har typ shoppat käkat pub middag o lie sånt där.Men det blir ju liksom som vanligt vardagsliv där eftersom jag e hos min moster o kusinerna så a men jag har faktiskt vart lite gullig o tagit kort på allt jag har köpt dock med mobilkamera så färger o sån e inte så bra på bilderna men det får duga;).


älskar den här söta kjolen som jag fick av min moster i födelsedagspresent man ser typ inte att den e av spets:P


convers:D



gjorde naglar där på nån nagelstudio dom är gjorda av gele och handmålande det tog ca en timme att göra odm men dom håller i några veckor o jag är jätte nöjd med dom:)


köpte typ några addidas mjukisbyxor


mjukisdress byxor köpte ingen tröja för den fanns inte kvar i samma färg


bara några shorts


jätte söt tubtopp:P


nån kofta:P


en söt topp som jag fick av moster för den va förliten för henne;)


2 linnen


bas linnen/tröjor


två coola tröjr:D


bikini:P


liten väska


jätte skön pyjamas:)


ballerina spets skor dom ser jätte fula o tantiga ut på bilden men e söta o sköna på:)


ringar:P


massa små saker o ni ser väl vad det e förnåtx)


jag o kusin liam ser ni att jag har blivit gannska brun solade bara en dag där o fick fett mkt färg(A)


kusinerna elika o liam, fick ingen bra bld på tredje kusinen roshan:/


en bild efter jag har klippt mej inte så mkt skillnad för klippte typ inget:P


en till bildx)



a nu orkar jag faktiskt inte mer men det blev rätt mkt ändå o tror jag fick med allt:P<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0