Haloj!

Tjenixen:)
Har ju vart har i tvo hela dagar elr 3 om man ska rakna med nar jag kom:P
Har shoppat en del men mycket mer ska det bli;)haha
nu har vi typ kommit hem o vart har ett tag snart ska mina kusiner hamtas fron skolan for dom har inte sommarlov dom for det nasta vecka po fredag haha jag vet lite skumt:P men a england e inte ett so normalt land har jag markt;).Men a nar dom har kommit hem so ska jag,mamma o moster dra o gora naglar:D!
o jag lovar dom kommer bli skit snygga men bilder for ni inte forns jag har kommit hem:)
Ne nu ska jag kolla fejan lite o och so eftersom har for man inte ha datan so lange:P;

Men ni for ha det so bra!!:D<3


har for ni en ratt so gammal bild po mitt oga som sofia har tagit:) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0